سکــــــــــوت

چنـــــد خــــــــــــط سکــــــــــــــــوت...

سکــــــــــوت

چنـــــد خــــــــــــط سکــــــــــــــــوت...

تنهایی

آدما رو زیاد تنها نذارین تو تنهاییشون یه دنیایی برا خودشون میسازن که دیگه شما توش نیستین !!!

تنها به من بگو با او چگونه میگذرد

حرف هایم... دلخوری هایم... دلتنگی هایم... و تمام اشک هایم بماند برای بعد تنها به من بگو با او چگونه میگذرد که با من نمیگذشت

فرصتی نیست

دیگـر فرصتی بـرای پیامک دادن نیست دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیـــم دلتنگیت در هیچ پیامی نمیگنجد

دود..

ابرها دود سیگارهای مردی است ...
که غم هایش را فوت میکند ...
بغض که زیاد شود ...
باران میبارد ...

ساده...

 

هنوز تو شک یک زدو خورد ساده ام....
تو "جا زدی" و من "جا خوردم

روزگارم

سریع ترین نقاشی بود که دیدم در یک چشم به هم زدن روزگارم را سیاه کرد.....

مساله ای...

بیزارم....

از هر مسئله ای که تنها راه حلش

گذر زمان است!

صد در صد تضمینی .

شغل خوبی دارم . . .

” آدم میکنم و تحویل دیگری میدهم “ . . .

صد در صد تضمینی .

بیابان.....

اگر یادتان بود و باران گرفت دعایی به حال بیابان کنید . . .

چتری برایم بگیر

چتری برایم بگیر

                  حتــــی خیالی!

                                   خیس دلتنگــــی شده ام ...

سردی

 خدایا.....
در انجماد نگاه سرد این مردم....
دلم برای جهنمت تنگ شده است..!

به دنبال خود من باش.

تا کی

در شعرهای من

به‌دنبال خودت هستی؟

یک‌بار هم

در شعرهای من

به دنبال خود من باش.

حواست هست خدا؟؟؟؟

                       حواستـــــــــــ هست خـــــــــــــــــــدا؟ 

 

 

 صدای هق هق گریه هام ... از گلویی میاد که تو گفتی از رگش به من نزدیکتری !

حواست هست خدا؟ ... هر وقت صدای شکستن خودمو شنیدم .... گفتم باشه منم خدایی دارم...

حواست هست خدا؟ از بچگی تا الان هر وقت زمین خوردم و به سختی پاشدم یه جمله شنیدم "غصه نخور خدا بزرگه"

حواست هست خدا؟ حواست هست هر روز باهات درد دل میکنم؟ حواست هست غصه هام داره سنگینی میکنه؟ حواست هست خیلی وقته چشام بارونیه؟ حواست هست نفس کم آوردم؟ خدایا نفس میخوام خوشی میخوام ... زندگی میخوام ... خدایا یه خنده از ته دل میخوام ... خدا خیالت راحت ، بازم قلبم شکست

تومنی..

منـی ” کـه کنـارش
تـو ” نباشـی
تـومـنی نـمـی ارزد …! 

کاشکی..

(..')/♥ ♥('..)
.♥/. = .█/.
_| |_ ♥ _| |_


کاشکی حاله این روزامو میفهمیدی

داغ..

باران که میبارد همه چیز تازه میشود....
حتی داغ نبودن تو....!!

خدایا

دلم برات تنگ شده.......

نمیدونم باید فراموشت کنم یا باید منتظرت بمونم

خدایا خودت اونو به من برسون

همیشه در حالی که...

همیشه در حالی که...

یه عالمه حرف بیخ گلوت چسبیده!

یه عالمه اشک توی چشماته!

یه عالمه حسرت توی دلت تلنبار شده...

باید بگی : خب... خدافظ ...!

پر از"دلتنگی"

آنچه از من تا تو گسترده گشته فاصله نیست،دنیایی است پر از"دلتنگی"

پـــشـــتــــــم

کـاش از بـیـن ایـن هـمـه آدم هــایـی کـه " پـیــشـم " هـسـتـند یـکـی " پـــشـــتــــــم " بـود

بگـذار برآیِ چنـد لحظـہ هم که شُـده غـرق بآشَم .. غـرق در اوجِ یِکــــ خیـآل .. خیـآلِ اینڪـہ یکی هم در ایـن دنیـآ هستـــــ که مَرآ انـدکـے دوستــــ داشته بآشَـد ..

یــِہ عـُمـْـر سـُکـوت کـَردَمـ

   یــِہ عـُمـْـر سـُکـوت کـَردَمـ . . . בَر مـُـقابــِـل בادُ بےבاב ِروز ِگار هـَر چے گــُـفـﭞ  

 

       گــُفتــَـم چـَشم! حالآ نـوُبـَـﭞ مـَـنـِـہ سـَـر ِش בاב بــِـکـِـشـَـمـ غــُـر بــِـزَنــَم هـِـے روز ِگآر  

                        ؟! مے خوام خـِـرخـِـرَتـُـ بــِـجوُاَم ! ...

بخیر...

یادش بخیر همیشه میگفت تو با همه فرق داری واسم یه تار گندیده موت رو به عالم نمیدم! فکر کنم چون با همه فرق دارم واسش الان یاد همه هست جز من...

دیگر کمتر اشـــک می ریزم ..

دیگر کمتر اشـــک می ریزم ..
دارم بُزرگ میــشوم یا سنـــــگ ..!
نمی دانم ..! دیگر کمتر اشـــک می ریزم ..
دارم بُزرگ میــشوم یا سنـــــگ ..!
نمی دانم ..!

دیگر کمتر اشـــک می ریزم ..

دیگر کمتر اشـــک می ریزم ..
دارم بُزرگ میــشوم یا سنـــــگ ..!
نمی دانم ..!

عشق

 عشق
خوابی است
        که بیداری ما می‌بیـنـد. 

مــزّه روحم عوض شود...

 می‌بوسمت
         که مــزّه روحم عوض شود... 

 الو باران
حواست هست؟
          دارم آب...
             دارم خاک...
                 دارم شعله...
                    دارم می‌روم بر باد... 

عشق، عادلانه نیست

یک طرف همیشه زخم

یک طرف همیشه تیغ.

تو اینجا نیستی و من...

تو اینجا نیستی و من

برای نیمکت‌ها قصه می‌گویم.