سکــــــــــوت

چنـــــد خــــــــــــط سکــــــــــــــــوت...

سکــــــــــوت

چنـــــد خــــــــــــط سکــــــــــــــــوت...

#مخاطب خاص

مـُخـاطبـــــ خـاص

دلم عجیب هواے یه خـلوت دونفره داره ؛

خـلوتی کہ تو هیچکدوم از دیدارهامون حس نمیشہ ؛

حتی تو پنج وعده اے کہ در طول روز میام ملاقاتت !!

ذکرم تویی و فکرم •••

فکرم سـمتِ هرکس و هرچیز غیر از【تو】...


و الَّذِینَ آمَنُوا اَشَدُّ حُبّاً لِلَّه۞ بقره، آیه 165

مرهم برا دردام!

سلامتیه خودم نه واسه این حرفام ، واسه اینکه مرهم ندارم واسه دردام !




    






خدا جونه....

از خدا پرسیدم خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند؟

خداوند فرمود هر وقت بنده ای با من سخن میگوید

چنان به حرفهای او گوش می دهم

که گویی به جز او بنده ای ندارم

ولی او چنان سخن می گوید

انگار من خدای همه هستم الا او.





سلام

دوستان عزیز خسته نباشید

امیدوارم ایام به کام باشه

لطفا با مطالب زیبایی که دارین ، به خواهر کوچکم سارا ، کمک کنید که بتونن اسم این وبلاگ جزو 100 وبلاگ برتر کشور عزیزمون قرار بدن

با تشکر فراوان 

از سارای گلم کمال تشکر و خسته نباشید رو دارم