سکــــــــــوت

چنـــــد خــــــــــــط سکــــــــــــــــوت...

سکــــــــــوت

چنـــــد خــــــــــــط سکــــــــــــــــوت...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ شیشه های خانۀ خودمان دیگر کفاف نمی دهند....♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

گمان کنم

 باید بروم سراغ شیشه های همسایه

 شیشه های خانۀ خودمان دیگر کفاف نمی دهند

 بس که ها کرده ام

 و رویشان "قــــــلب" کشیده ام

 فقط قول بده

 زودتر بیایی

 پیش از آنکه شیشه های همسایه ها هم

 دیگر ...

 جایی برای من نداشته باشند!

بی تو دلم میگیرد ...

و با خودم میگویم

کاش آن یک بار که دیدمت

گفته بودم

که بی تو گاه دلم میگیرد

که بی تو گاه زندگی سخت میشود

که بی تو گاه هوای بودنت دیوانهام میکند

اما نمیگفتم

که این «گاه» ها

گهگاه

تمامِ روز و شب من میشوند...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد